سعودی کروز کا تین کروز بحری جہازوں پر 8,824 سیاحوں کا استقبال

جدہ : سعودی کروز جو کہ مکمل طور پر پبلک انویسٹمنٹ فنڈ کی ملکیت کمپنی ہےاور مملکت میں کروز سیکٹر کی ترقی کے لیے کام کررہی ہے نے اپنے یوم تاسیس کی تقریبات کے دوران جدہ اسلامک پورٹ اور دمام میں کنگ عبدالعزیز پورٹ کے ذریعے تین کروز جہازوں پر سوار 8,824 سیاحوں کا استقبال کیا۔

بحری جہاز “ایم ایس سی اسپلنڈیڈا” نے 3,100 مسافروں کو موصول کیا اور پرتعیش رہائشی جہاز “دی ورلڈ” جس کا تعلق ریسیڈنس ایٹ سی کمپنی سے ہے نے جدہ اسلامک پورٹ پر 84 مسافروں کو موصول کیا۔ جبکہ دمام کے کنگ عبدالعزیز پورٹ پر 5,640 مسافروں کو “ایم ایس سی ورلڈ یورپ” جہاز پر سوار کیا۔سعودی کروز نے مختلف اسٹیک ہولڈرز اور مقامی شراکت داروں کے تعاون سے کئی تقریبات اور سرگرمیاں بھی منعقد کیں۔ اس قیمتی موقع پر انگلینڈ، اسپین، اٹلی، فرانس اور روس سمیت دوسرے ممالک سے آئے سیاحوں کو خوش آمدید کہنے کے لیے رنگا رنگ سرگرمیاں منعقد کی گئیں۔ جہاں سعودی ورثے کے رنگ، مختلف لوک رقص اور کھجور کے ساتھ سعودی کافی کی مہمان نوازی پیش کی گئی۔

اس نے سیاحوں کو مختلف ذوق، دلچسپیوں اور عمر کے گروپوں کے مطابق ڈیزائن کیے گئے متعدد دوروں میں شامل ہونے کا موقع فراہم کیا۔ ان دوروں میں تاریخی شہر العلا کا دورہ بھی شامل ہے۔ یہ شہر اقوام متحدہ کے ادارہ برائے سائنس و ثقافت کی فہرست میں شامل ہے۔ یونیسکو کی فہرست میں شامل پہلا سعودی عالمی ثقافتی ورثہ ہے جو شہر کے واٹر فرنٹ پر سیاحوں کو چہل قدمی سے لطف اندوز ہونے کا موقع فراہم کرتا ہے۔ جب کہ “سعودی کروز” مشرقی علاقے کے سیاحوں کو الاحساء نخلستان، یونیسکو کی فہرست میں تیسری رجسٹرڈ عالمی ثقافتی ورثہ سائٹ اور ارد گرد کے علاقوں جیسے امیریہ اسکول اور الاحساء کے قیصریہ بازار کا دورہ کرنے کا موقع فراہم کیا گیا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں: