سندھ کے صحافیوں کیلیے بڑی خوش خبری

سندھ حکومت نے صحافیوں اور میڈیا پریکٹیشنرز کے تحفظ کے لیے کمیشن بنانے کا فیصلہ کرتے ہوئے سیکرٹری اطلاعات عبدالرشید سولنگی نے کابینہ کو کمیشن کے بارے میں اگاہی دی۔

سندھ حکومت نے بدھ کو صحافیوں اور میڈیا پریکٹیشنرز کے تحفظ کے لیے کمیشن بنانے کا فیصلہ کر لیا۔ یہ فیصلہ وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کی زیر صدارت صوبائی کابینہ کے اجلاس میں کیا گیا۔

سیکرٹری محکمہ اطلاعات عبدالرشید سولنگی نے کابینہ اجلاس کو صحافیوں اور میڈیا پریکٹیشنرز کے تحفظ کے لیے بنائے گئے کمیشن کے بارے میں بریفنگ دی دیتے ہوئے بتایا کہ یہ کمیشن صرف صوبہ سندھ میں ہے جس میں میڈیا اہلکاروں کو تحفظ فراہم کیا گیا ہے۔

یہ صحافی برادری کو تحفظ اور تحفظ فراہم کرنے کے لیے حکومت سندھ کی ایک تاریخی کامیابی ہے۔انہونے مزید کہا کے صحافیوں اور دیگر میڈیا پریکٹیشنرز کی آزادی، غیر جانبداری، تحفظ، اور آزادی اظہار کو فروغ دینے، تحفظ دینے اور مؤثر طریقے سے یقینی بنانے کے لیے کمیشن کام کرے گا۔

کابینہ نے صحافیوں اور میڈیا پریکٹیشنرز کے تحفظ کے لیے کمیشن کے قیام کی منظوری دی جس میں سیکریٹری محکمہ اطلاعات ، سیکریٹری داخلا سندھ ، سیکریٹری محکمہ قانون اور 9 پرائیویٹ ممبران سمیت 14 ممبران ہوں گے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں: