اورنگی ٹاؤن ڈکیتیوں‌ کی محفوظ پناہ گاہ، مزاحمت پر ایک اور نوجوان قتل

اورنگی ٹاؤن ڈکیتیوں‌ کی محفوظ پناہ گاہ، مزاحمت پر ایک اور نوجوان قتل

کراچی کے علاقے اورنگی ٹاؤن میں ایک بار پھر مسلح ڈکیت سرگرم ہوگئے ہیں، جو تھوڑی مزاحمت پر بھی انسانی جان لینے سے گریز نہیں کرتے۔

آج صبح اورنگی ٹاؤن نمبر پانچ میں 38 سالہ راشد ولد اشتیاق کو فائرنگ کر کے قتل کیا گیا، جس کی لاش ریسکیو حکام نے عباسی شہید اسپتال منتقل کی۔علاقہ مکینوں نے بتایا کہ نوجوان کو ڈکیتی مزاحمت پر فائرنگ کر کے قتل کیا گیا۔

راشد کی موت کی تصدیق ہوئی تو علاقہ مکین سڑکوں پر نکلے اور انہوں نے قتل کے خلاف شدید احتجاج کیا۔ مظاہرین کا کہنا تھا کہ اورنگی ٹاؤن میں ڈکیتی کی وارداتیں بہت زیادہ ہوگئیں ہیں، مسلح افراد علاقے میں پھر منظم ہوگئے ہیں، وہ تھوڑی مزاحمت یا کم پیسے و اشیا ملنے پر بھی قتل کرنے سے گریز نہیں کرتے‘۔

علاقہ مکینوں کے احتجاج کے بعد تھانہ اقبال مارکیٹ کی پولیس جائے وقوعہ پر پہنچی اور مظاہرین کو ایک بار پھر یقین دہانی کرائی کہ علاقے سے جرائم کا خاتمہ کردیا جائے گا۔

اورنگی ٹاؤن ، پرائیوٹ گاڑیوں میں گھومنے والے مسلح افراد پھر سرگرم

اورنگی ٹاؤن، ماں بہن کی عزت لوٹنے پر کچھ نہ بولو، ورنہ۔۔۔

“ان کے سروں پر گولیاں مارو”


نوٹ: آپ اپنی خبریں، پریس ریلیز ہمیں ای میل zaraye.news@gmail.com پر ارسال کرسکتے ہیں، علاوہ ازیں آپ ہمیں اپنی تحاریر / آرٹیکل اور بلاگز / تحاریر / کہانیاں اور مختصر کہانیاں بھی ای میل کرسکتے ہیں۔ آپ کی بھیجی گئی ای میل کو جگہ دی جائے گی۔

اپنا تبصرہ بھیجیں: